Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Morchok 10 Heroic ...
2016 szept. 18

Taktika > Dragon Soul > Morchok - Morchok HC - Warlord Zon'ozz - Warlord Zon'ozz HC - Yor'sahj the Unsleeping - Yor'sahj the Unsleeping HC - Hagara the Stormbinder - Hagara the Stormbinder HC - Ultraxion - Ultraxion HC - Warmaster Blackhorn - Warmaster Blackhorn HC - Spine of Deathwing - Spine of Deathwing HC - Madness of Deathwing - Madness of Deathwing HC

Dragon Soul raid első bossa Morchok.

33,5 Milla HP-val.

 

Aranyos kis szakálas elementallal van dolgunk, aki elsőként álja utunk.

A fight alapvetően egyszerű, egy egytargettes 2 fázisú harc.

 

 

Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 Dps (melleből lehetőleg 1 plates legyen)

 

 

Crush Armor: Morchok az éppen őt tankoló játékosra teszi ezt a debuffot, ami csökkenti a páncélzatot 10% -al 20 másodpercig. Ez a debuff stackelődik akár 10-szer is.

Stomp: Morchok egy hatalmasat dobbant a lábával, ami 675000 osztott damget okoz minden játékosnak 25 yardos távolságban (fejenként 67,5k ). Továbbiakban még a boss által targetolt játékosra (tank), és a mellette legközelebb állóra duplát tol.

Resonating Crystal: Morchok idéz egy kristályt valahol maga körül, ami 12 sec után felrobban és brutál Shadow sebzést okoz. Véletlen szerűen jelöl ki 3 játékost, amiken ez a sebzés oszlik, de minden játékoson nő a kristálytól való távolság arányában!

Furious: Amikor a boss 20% Hp ra esik, akkor bepipul és 30%-al nő a támadási sebessége, és a sebzése pedig 20%-al növekszik.

Black Blood of the Earth : Morchokból kitör a Fekete Vér, ami elég nagy területen elterjed, a benne állóknak okozva 3750 sebzést okozva, ami másodpercenként 100% -al nő. Ez a képesség max. 20 stackig sebez.

 

 

Az normal módtól annyiban különbözik, hogy HC módban 90% hp-nál kettészakítja önnönmagát, és immár két bosst kell tankolni, Morchok és Kohcrom . Mindkettő tolja a spec képességeket, és linkelt hp-val rendelkeznek. Taurin egymára lehet húzni a 2 bosst mert a fekete fázist egyszerre tolják, így könnyebben lehet a tankoknak kezelni őket.

Másik különbség még, hogy a Stomp felrak egy debuffot ami 50% -al növeli a bekapott Physical damaget 10 secre. Nagyon fontos, hogy itt oszlassuk a strom sebzését úgy, hogy mindig áll a a boss hitboxába 7 ember ( a tankok mögött ), kivéve a 3 kijelölt rdps-ünket akik a kristályal foglalkoznak, így kezelhető a nagy raid sebződés. A képességek között van némi csúszás, ahogy castolják, de sebaj, ellenben, ahogy fogy a hp-juk, szépen összemennek a bossok.

 

A sikeres taktika a kristályok kezelésében rejlik!


- kétt csapatot kell csinálni aki kristályozik, ők általába a rangedek legyenek. Amikor megjelenik a kristály, akkor ez a három ember fut. A másik csapat olyan vészhelyzeti csapat, ők akkor mennek kristályozni, ha a két kristály egymásnak pont ellentétes oldalon van, és nem érnének át. Akkor a másik group megy a kristályba, és az előző group beáll a bosshoz stackelni a stromp miatt!
- a bossok pozíacionálása úgy történik, hogy mikor kettészakad a boss, mindkét tank jól megfogja az általa tankolt bosst, és egyhelyre húzza őket, úgy hogy pont egymásba áljanak! Mindenki a tankok mögé!!! áll be egy helyre!

A fázisok ugyanazok mint normal módban, annyi különbséggel, hogy a raid minden tagjának egy helyen kell állnia amikor a boss elnyomja a Stomp képességét, mert itt feltétlen fontos hogy minnél több emberen oszoljon a damage, és utána menjen csak a kristályba!
Könnyíteni lehet még ha a tank mellé egy plates dps-t állítunk.

 

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!


 
 
Forgotten Society (c) 2016